طهماسبی: هوادار فروشی نیست/ پرسپولیس به دنبال خرید امتیاز تیم لیگ یکی

ورزش سه پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 17:09
باشگاه پرسپولیس قصد دارد امتیاز تیمی دسته اولی را برای تیم دوم خود خریداری کند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس که قصد دارد تیم دوم خود را تحت عنوان «پرسپولیس ب» راه‌اندازی کند ، برای خرید امتیاز در لیگ دسته اول اقدام کرده و در این راستا صحبت هایی با چند باشگاه انجام داده است.

یکی از تیم‌هایی که پرسپولیسی‌ها برای خرید امتیاز آنها اقدام کردند، هوادار تهران است. هوادار که فصل گذشته از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد با مالکیت خصوصی به کارش ادامه می‌دهد و مدتی پیش با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس رو به رو شده است.

علی طهماسبی سرپرست هوادار در این خصوص به آنا گفت: «این موضوع به قبل از همان جنگ تحمیلی برمی‌گردد. پیش از آن، باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داده بود و جلساتی هم برگزار شد. آن‌ها تمایل زیادی داشتند که امتیاز را خریداری کنند اما در حال حاضر سیاست‌های باشگاه تغییر کرده و مالکیت باشگاه با این موضوع موافقت نکرده است. مالکیت باشگاه  تا این لحظه قصدی برای فروش امتیاز ندارد.»

2430226

او در مورد آخرین وضعیت مذاکرات باشگاه پرسپولیس و باشگاه هوادار گفت: «صحبت‌هایی رد و بدل شد اما خیلی جدی ادامه پیدا نکرد. آن‌ها تمایل دارند که این اتفاق رخ بدهد اما در حال حاضر و در این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، مالک باشگاه تمایلی به فروش امتیاز ندارد. صحبت‌های مقدماتی پیش از آغاز جنگ انجام شد. به هر حال حدود چهل، پنجاه روز درگیر آن شرایط جنگ بودیم و بعد از جنگ هم فعلاً صحبت خاصی مطرح نشده است. فعلاً موضوع همین است و خبر خاصی وجود ندارد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.