دعوت ۲۴ بازیکن به دور دوم اردوی تیم ملی هندبال بانوان

ایرنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 17:56
تهران- ایرنا- دومین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال بانوان ایران از ۱۷ خردادماه به میزبانی تهران آغاز می‌شود.


به گزارش ایرنا، در ادامه روند آماده‌سازی تیم ملی هندبال بانوان ایران، دومین اردوی تدارکاتی این تیم به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، کادر فنی تیم ملی ۲۴ بازیکن را برای حضور در این مرحله از اردو که از ۱۷ لغایت ۲۷ خرداد ماه برپا می‌شود، فراخوانده است.

اسامی بازیکنان دعوت‌شده به این اردو به شرح زیر است:

زهرا افشاری، الناز یارمحمدی، آرزو محمدی، فاطمه خلیلی، هانیه کریمی، مهدیه جعفری، نگار زنده‌بودی، ستاره رحمانیان، سعیده غضنفری، هدیه حافظ‌الفرقان، مهربان بدوی، اسرا زندی، شهرزاد نصوحی، زهرا فقیهی، الهه نیکان، لیلا حسینی، مائده عشاقی، مبینا حسن‌نژاد، فاطمه مریخ، آسمان‌ بدوی، غزل عادلی، بهار ایزدگشب، زهرا فتوحی و حدیث نوروزی

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.