ببینید| تا چند سال هم لازم باشد در تجمعات شبانه شرکت می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 18:15
مردم در جشن غدیر گفتند: تا چند سال هم لازم باشد در تجمعات شبانه شرکت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مردم حاضر در مهمانی کیلومتری غدیر می‌گویند حضور مردم در این دو سه ماه نشان داده که ما پشت ملتمان هستیم، پشت وطنمان هستیم، پشت رهبر شهیدمان هستیم و پشت رهبر جدیدمان آقا سید مجتبی هستیم.

می‌خواهیم از وطنمان دفاع کنیم و ذره ای از این خاک را به هیچ گونه بیگانه ای نمی‌دهیم. پشت کشور هستیم تا ابد؛ تا چند سال هم لازم باشد ما این پیاده رویها را شبانه می‌آییم و نشان می‌دهیم که هستیم، حضور داریم.




پیام ما به رهبر انقلاب این است که آقا جان، پشت پدر شهیدتان هستیم. همانطور که پدر شهیدتان گفت: کسی مثل ما با کسی مثل یزید بیعت نمیکند و اجازه نمی‌دهیم ذره ای از این خاک به دست بیگانه بیفتد.

 

.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.