حضور مشهدی ها در جشن «در پناه غدیر»؛مهمونی غدیر آغاز شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 19:25
مشهد- «مهمونی کیلومتری عید سعید غدیر» مشهد با استقبال با شکوه و حضور گسترده خانواده‌ها از خیابان نخریسی آغاز و تا چهارراه چمن ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ و همزمان با سالروز عید سعید غدیر خم جشن بزرگ «در پناه غدیر» در خیابان نخریسی آغاز شد.

مهمونی کیلومتری غدیرخم، جشنی است که به مناسبت روز بزرگ عید غدیرخم، در جای جای استان خراسان رضوی برگزار می‌شود. این جشن، با هدف گرامیداشت یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ اسلام، یعنی انتخاب حضرت امیرالمومنین (ع) به‌عنوان ولی‌ امر مسلمین در غدیرخم، به طور خاص در این روز بزرگ برگزار می‌شود. جشن مهمونی کیلومتری غدیرخم، در قالب یک حرکت جمعی و مردمی در مسیرهای مشخصی از شهرهای بزرگ وکوچک برگزار می‌شود.

در این مراسم ۱۱۰ موکب مردمی ارائه خدمات پذیرایی و اطعام می‌دهند و خدمات فرهنگی و تفریحی نیز انجام می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.