یک کارمند شهرداری و یک عضو شورای شهر سقز بازداشت شدند

ایرنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 19:49
سنندج- ایرنا- رئیس کل دادگستری کردستان اظهار کرد: یک نفر از کارمندان شهرداری و یک عضو شورای اسلامی شهر سقز به اتهام اخذ رشوه و سوءاستفاده از موقعیت شغلی و با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت‌ الاسلام سید حسین حسینی روز پنجشنبه اظهار کرد: با صدور دستورات قضایی در دادسرای شهرستان سقز و اقدامات اطلاعاتی و نظارتی ضابطین خاص و عام، تاکنون در دو مرحله از روند رسیدگی به پرونده فساد اداری و مالی در شهرداری و شورای اسلامی شهر سقز، ۲ نفر از متهمین بازداشت، سه نفر از متهمین با صدور قرار تامین متناسب آزاد و تعدادی دیگر از متهمین نیز به دادسرای شهرستان احضار شده‌اند.

وی افزود: صیانت از حقوق بیت‌المال و حقوق عمومی شهروندان، مقابله با سوءاستفاده‌های احتمالی و پاکسازی بسترهای فساد در مدیریت شهری همواره مورد تاکید دستگاه قضایی استان بوده و کشف و رسیدگی به پرونده‌های فساد اقتصادی و تخلفات اداری، علیرغم شرایط جنگی و محدودیت‌های ناشی از وضعیت اخیر کشور، با جدیت در دستور کار قرار دارد.

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: تحقیقات تا روشن شدن ابعاد مختلف پرونده و شناسایی تمامی افراد دخیل ادامه خواهد یافت و روند رسیدگی به پرونده صرفاً به افراد بازداشت‌شده محدود نخواهد بود و در صورت احراز تخلف، سایر اشخاص در بخش‌ها و ادارات مرتبط نیز تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.