میهمانی کیلومتری غدیر در کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 21:06
میهمانی کیلومتری غدیر همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

این میهمانی کیلومتری، روز پنجشنبه ۱۴ خرداد، همزمان با عید سعید غدیر خم در مسیر میدان انقلاب اسلامی تا میدان آیت‌الله کاشانی کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم با استقبال چشمگیر کرمانشاهیان همراه بود و بسیاری از حاضرین بصورت خانوادگی در این میهمانی کیلومتری شرکت کرده بودند.

میهمانی کیلومتری غدیر در کرمانشاه برگزار شد

قریب ۱۱۰ موکب در این میهمانی کیلومتری از سوی گروه‌های مردمی و جهادی و نیز برخی دستگاه‌ها برپا شده و از مردم پذیرایی می‌کردند.

در برخی از این موکب‌ها از مردم با شربت و شیرینی و آش و دیگر خوراکی‌ها پذیرایی می‌شد. همچنین در برخی موکب‌ها نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شد و فضایی شاد و مفرح برای مردم و خصوصا کودکان و نوجوانان ایجاد کرده بودند.

در این جشن بزرگ مردمی به ۱۱۰ نفر از افرادی که نام‌های علی، محمدعلی، حیدر و مرتضی داشتند نیز هدایایی اهدا شد.

در ادامه حاضرین در اجتماع مردمی نحن منتقمون حاضر شده و حمایتشان را از انقلاب اسلامی ایران نشان دادند.

میهمانی کیلومتری غدیر در کرمانشاه برگزار شد

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.