بن گویر: حزب الله قوی‌تر شده و آتش‌بس در لبنان توهم است+ فیلم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 21:15
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به قدرت حزب الله و عقب‌نشینی نکردن آن به شمال رودخانه لیتانی گفت: نتانیاهو باید به ترامپ می‌گفت که تل‌آویو مخالف آتش بس در لبنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه اجتماعی ایکس، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب‌الله هرگز به شمال رودخانه لیتانی عقب‌نشینی نخواهد کرد و حزب‌الله هر روز قوی‌ و قوی‌تر شده است.

بن گویر طی سخنانی گفت: آتش‌بس در لبنان خیال و توهم و آرزوی کشورهای مانند اسپانیا است.

این وزیر افراطی صهیونیست افزود: در این شرایط، نخست‌وزیر نتانیاهو باید به رئیس‌جمهور ترامپ می‌گفت، آقای رئیس‌جمهور، ما شما را دوست داریم، اما پاسخ ما به آتش بس منفی است. ما به دنبال آتش‌بس نیستیم، بلکه به دنبال حل و فصل با سازمانی هستیم که امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.