خوشحالی جنجالی تهرانی‌ها در این هفته لیگ یک!

ورزش سه پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 22:10
برد هوادار مقابل نود ارومیه با یک حاشیه جنجالی همراه شد.

به گزارش "ورزش سه"، بنفش های تهرانی در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول توانستند با دو گل از حریف قعرنشین خود عبور کنند. نکته مهم عملکرد شاگردان طهماسبی آنجا بود که در سال جدید برای اولین بار گل زدند و برای اولین بار طعم برد را چشیدند.

در دقیقه 19 مسابقه بود که حرکت رو به جلوی بازیکنان هوادار با شوت به سمت دروازه نود همراه شد و توپ بعد از بلوکه شدن توسط مدافع، مقابل پای سلمان بحرانی قرار گرفت. او هم بعد از کنترل توپ، آن را تبدیل به گل اول مسابقه کرد.

بحرانی اما برای نشان دادن شادی خود از گلی که زده، تصمیم عجیبی گرفت؛ او به جلوی دروازه رفت و به سبک دروازه‌بان‌ها شیرجه زدن برای مهار توپ را بازسازی کرد. این نوع خوشحالی با اعتراض تند تیم حریف همراه شد و آنها از داور می‌خواستند به دلیل تمسخر گلرشان، به بحرانی کارت زرد نشان دهد.

حتی در ادامه، هادی آقازاده که دروازه‌بان نود ارومیه بود نیز سمت سلمان بحرانی رفت و تنش‌هایی بین آنها شکل گرفت که البته با دخالت دیگر بازیکنان خیلی زود به پایان رسید.

2457398

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.