سیو کلیدی برای برد بزرگ/ شهربابک به دنبال یک صدرنشینی دیگر

ورزش سه پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 23:11
مهار پنالتی آیدین قویدل مقابل صنعت نفت، برد بزرگ مس شهربابک و شانزدهمین کلین‌شیت فصل او را رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران و مربیان باشگاه مس شهربابک در ابتدای فصل جاری اعلام کردند که هدفشان صعود به لیگ برتر نیست و به دنبال کسب جایگاه آبرومند هستند اما رفته رفته این تیم به سورپرایز مدعیان تبدیل شد و هرچه از لیگ گذشت بیشتر نشان دادند که حضورشان در بالای جدول صرفا اتفاق نیست.

با بازگشت سه امتیاز کسرشده از این تیم در روزهای قبل از شروع دوباره مسابقات، آنها حتی صدرنشینی را تجربه کردند و حالا هم که با بردن صنعت نفت، هم برای آبادانی‌ها و هم برای دیگر مدعیان خط و نشان جدی کشیده‌اند.

شاگردان شهبا در حالی از نیمه اول بازی با صنعت نفت با برد 0-2 بیرون آمدند که در شروع نیمه دوم چیزی نمانده بود آبادانی‌ها به بازی برگردند. آنها صاحب ضربه پنالتی شدند، رضا رضایی پشت توپ ایستاد و فرصت خوبی داشت تا صنعت نفت را به بازی برگرداند. رضایی توپ را به سمت چپ دروازه زد اما آیدین قویدل به خوبی مسیر توپ را تشخیص داد و با یک شیرجه، دروازه خودش را بسته نگه داشت و اجازه نداد اختلاف به حداقل برسد.

همین مهار پنالتی آیدین، نه تنها مس شهربابک را در بازی نگه داشت و در نهایت برنده این بازی بزرگ کرد، بلکه یک کلین شیت دیگر برای این دروازه بان رقم زد. حالا او در 16 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته تا در کنار نیما ملایی به عنوان بهترین گلرهای این فصل لیگ یک شناخته شوند. البته قویدل این فرصت را دارد تا با توجه به مصدومیت و غیبت ملایی، به تنهایی این جایگاه را تصاحب کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.