واژگونی پژو پارس در بندرلنگه ۵ مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 23:29
بندرلنگه - مسئول اورژانس پیش‌بیمارستانی بندرلنگه از مصدوم شدن پنج نفر در پی واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رستاقی اظهار کرد: عصر امروز سه‌شنبه سیزدهم خردادماه، حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در بندرلنگه به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند و اقدامات درمانی اولیه برای مصدومان انجام گرفت.

مسئول اورژانس پیش‌بیمارستانی بندرلنگه با اشاره به مصدوم شدن پنج نفر در این حادثه، تصریح کرد: تمامی مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهدای بندرلنگه منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.