دلتنگ امام خامنه‌ای و پیام عید غدیرش هستیم

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 23:29
زیبایی‌نژاد گفت: ما دلتنگ حضرت آقا هستیم و جایشان خیلی خالی است که عید غدیر پیام بدهند.

مصطفی زیبایی‌نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: بیش 90 شب است که مردم ایران با دل و جان در میدان‌ها حضور دارند و سبک زندگی‌شان عوض شده است. همین حضور در میدان‌ها خودش پیام دارد و خون‌خواهی رهبری شهید است.

وی ادامه داد: این اتفاق، نتیجه بعثت خون رهبری است که حرکت کرده و به مردم رسیده است و حتما به پیروزی نهایی ملت ایران ختم خواهد شد. وقتی یک مظلوم مقتدر اینگونه به دست شقی‌ترین انسان‌های روی زمین ترور می‌شود و به شهادت می‌رسد، نتیجه اش بعثت مردمی است که به خونخواهی ایشان بلند می‌شوند‌.

زیبایی‌نژاد گفت: ما دلتنگ حضرت آقا هستیم و جایشان خیلی خالی است که عید غدیر پیام بدهند.

 

.

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.