به گزارش ایرنا ، اسکندر مومنی روز پنجشنبه ۱۴ خرداد در صدر هیاتی برای شرکت در اجلاس وزرای کشور عضو سازمان همکاری شانگهای به قرقیزستان سفر کرد و در حاشیه این اجلاس در دیدار با وزیر کشور پاکستان افزود: امیدواریم در دوره مسئولیتمان برخی مسائل مهم دو کشور در حوزه مرزی و مسائل دوجانبه، به نتایج خوبی دست یابد.
محسن نقوی نیز در این دیدار با ابراز مسرت از دیدار دوباره وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران گفت: من برای پیگیری موضوعات مشترک آمادگی کامل دارم و درخصوص به نتیجه رسیدن مذاکرات کاهش تنش ایران و آمریکا با میانجیگری کشورم، امیدوارم.
وزیر کشور پاکستان از توسعه روابط دو کشور در همه ابعاد بخصوص اقتصادی و هدفگذاری ده میلیارد دلاری استقبال کرد.
نقوی ضمن ابلاغ سلام نخست وزیر پاکستان به اسکندر مومنی، از وی برای سفر به پاکستان دعوت کرد.
به گزارش ایرنا از وزارت کشور، اسکندر مومنی روز پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۵ در صدر هیاتی برای شرکت در اجلاس وزرای کشور عضو سازمان همکاری شانگهای به قرقیزستان سفر کرده است.
مومنی در بدو ورود با اشاره به اهداف حضور در اجلاس وزرای کشور عضو شانگهای، این نشست را فرصتی مهم برای رایزنیهای منطقهای و دوجانبه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه این اجلاس با حضور ۱۰ کشور عضو برگزار میشود، گفت: برنامه اصلی، شرکت در اجلاس وزرای کشور عضو شانگهای است و در حاشیه آن نیز دیدارهای دوجانبه با وزرای کشورهای عضو پیشبینی شده است.













