واکنش مدیررسانه‌ای اردکانی‌ها به رأی انضباطی/ ردپای واسطه‌ها در پرونده چادرملو و گل‌گهر؟

ورزش سه جمعه 15 خرداد 1405 - 01:03
مدیررسانه‌ای چادرملو اردکان با انتشار یک استوری، به رأی کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از صدور رأی کمیته انضباطی علیه چادرملو اردکان و سه بر صفر شدن دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان، فربد بقایی، مدیررسانه‌ای باشگاه چادرملو، با انتشار توئیتی نسبت به روند شکل‌گیری این پرونده واکنش نشان داد.

بقایی در این توئیت نوشت: «از پیامک‌های تهدیدآمیز برای درخواست جذب بازیکن تا خبررسانی حین و پیش از جلسه! آیا استعلام بر مبنای لایحه انجام شده است؟ باشگاه از حق قانونی خود دفاع کرده و خواهد کرد. شفافیت و عدالت ارکان تصمیم‌گیری، تنها خواسته ماست. افکار عمومی حق دارد بداند، نتیجه‌ها چگونه رقم می‌خورند.»

2457451

بر اساس پیگیری‌ها، ظاهراً ماجرا از جایی آغاز شده که برخی ایجنت‌ها و واسطه‌ها پیش‌تر به سعید اخباری، سرمربی چادرملو اردکان، پیام داده بودند و مدعی شده بودند در صورتی که این باشگاه از مسیر آن‌ها اقدام به جذب بازیکن نکند، برای کادر فنی و باشگاه مشکل‌سازی خواهند کرد.

شنیده می‌شود اخباری به این تهدیدها توجهی نکرده و روند جذب بازیکنان خارجی چادرملو بدون دخالت این افراد پیش رفته است. حالا با صدور رأی انضباطی علیه چادرملو، مدیررسانه‌ای این باشگاه تلویحاً معتقد است اتفاقات اخیر می‌تواند بی‌ارتباط با شیطنت همان واسطه‌ها و ایجنت‌ها نباشد.

باشگاه چادرملو اردکان قصد دارد از مسیر قانونی نسبت به این رأی اعتراض کند و پیگیری‌های حقوقی خود را ادامه دهد. با این حال، پرسش اصلی مطرح‌شده از سوی چادرملو این است که آیا روند استعلام‌ها و تصمیم‌گیری‌ها صرفاً بر اساس مستندات حقوقی و لایحه‌های رسمی انجام شده یا عوامل بیرونی نیز در شکل‌گیری این پرونده نقش داشته‌اند؟

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.