روابط عمومی‌های برتر بوشهر انتخاب شدند

خبرگزاری مهر جمعه 15 خرداد 1405 - 02:11
بوشهر- نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر شهرستان بوشهر با محوریت «روایت خدمت» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری پنجشنبه شب در این آیین با قدردانی از تلاش‌های مدیران روابط‌عمومی، اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها به‌مثابه پل ارتباطی مؤثر و شفاف میان حاکمیت و جامعه نقشی تعیین‌کننده در شکل‌دهی افکار عمومی و تقویت سرمایه اجتماعی ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها نه تنها بازوی اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها هستند، بلکه با بهره‌گیری از هنر رسانه‌ای می‌توانند حس همبستگی و وفاق ملی را تقویت اعتماد عمومی را ارتقا و پیوندی استوار میان مردم و مسئولان ایجاد کنند.

فرماندار بوشهر با اشاره به جایگاه راهبردی روابط‌عمومی‌ها، خاطرنشان کرد: موفقیت هر سازمان در گرو عملکرد صحیح و اثربخش روابط‌عمومی آن است، روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان کلیدی‌ترین عامل در ایجاد ارتباطات دوسویه شفاف و کارآمد میان نهادها و جامعه نقشی حیاتی در تحقق توسعه و پیشرفت دارند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم تکریم و پاسداشت جایگاه روابط‌عمومی، بیان کرد: با هم‌افزایی و تلاش مستمر می‌توانیم گامی مؤثر در مسیر تحقق اهداف توسعه‌ای و پیشرفت همه‌جانبه این مرز و بوم برداریم.

گفتنی است اولین جشنواره روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی شهرستان بوشهر با هدف تجلیل از روابط‌عمومی‌های فعال و اثرگذار در عرصه «روایت خدمت» برگزار شد که ضمن تقدیر از ۲۰ روابط عمومی دستگاه های اجرایی، آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به‌عنوان دستگاه برگزیده معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.