دمای تهران کاهش می یابد/ رگبار و رعد و برق در راه است

الف جمعه 15 خرداد 1405 - 06:15
مدیرکل هواشناسی استان تهران از پیش‌بینی آسمان صاف تا کمی ابری، وزش باد و گردوخاک در برخی مناطق طی پنج روز آینده خبر داد.

حمیدرضا خورشیدی در گفتگو با مهر با اشاره به واکاوی الگوهای همدیدی و نقشه‌های پیش‌یابی اظهار کرد: طی پنج روز آینده، آسمان استان تهران صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

وی با یادآوری هشدار سطح زرد شماره ۱۵ (مورخ ۱۳ خرداد) افزود: از بعدازظهر امروز (پنجشنبه) تا فردا (جمعه)، در برخی مناطق به‌ویژه نیمه جنوبی و غربی استان، وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در نیمه شمالی استان، به‌ویژه روز جمعه در دامنه‌ها و ارتفاعات، در بعضی ساعت‌ها رشد ابر، رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به ادامه این شرایط تا ابتدای هفته آینده تصریح کرد: وزش باد شدید و گردوخاک از بعدازظهر یکشنبه تا دوشنبه نیز پیش‌بینی میشود، همچنین روز یکشنبه در ارتفاعات استان شرایط برای رگبار و رعد و برق مهیا است.

خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: برای فردا (جمعه) کاهش دما و برای روز شنبه افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.