ملی‌پوش قایقرانی: در بازی‌های آسیایی هانگژو نتوانستم پارو بزنم+فیلم

ایرنا جمعه 15 خرداد 1405 - 08:28
تهران- ایرنا- عضو تیم دختران قایقرانی ایران گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو نتوانستم پارو بزنم. من به عنوان قایقران ذخیره بودم و به خاطر تجربه کمی که داشتم صلاح دیدند تا من فضای مسابقات را ببینم و بیشتر یاد بگیرم.

ترنم اکبرزاده در گفت‌وگو با ایرنا درباره مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشتم اما نتوانستم پارو بزنم. من به عنوان قایقران ذخیره بودم و به خاطر تجربه کمی که داشتم صلاح دیدند تا من فضای مسابقات را ببینم و بیشتر یاد بگیرم. سطح بازی‌های آسیایی خیلی با قهرمانی آسیا فرق می‌کند و ما تلاشمان را می‌کنیم تا برای بهترین نتیجه برویم.

00:00
00:00
Download

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.