مازندران آماده خرید گندم کشاورزان است

خبرگزاری مهر جمعه 15 خرداد 1405 - 09:09
بهشهر - سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به آغاز برداشت گندم گفت: همه مراکز خرید آماده دریافت محصول از کشاورزان هستند.

اسدالله تیموری در گفت وگو با خبرنگار مهر بر لزوم آمادگی کامل همه مراکز برای دریافت بدون وقفه محصول از کشاورزان تأکید کرد و خواستار رعایت استانداردهای کیفی در فرآیند برداشت و خرید شد.

تیموری‌یانسری با اشاره به شروع فصل برداشت گندم در استان، گفت: همه مراکز خرید تضمینی گندم در مازندران موظف هستند بدون هیچ توقفی محصول کشاورزان را دریافت کنند و کشاورزان نباید دغدغه‌ای برای عرضه گندم خود داشته باشند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران همچنین از کشاورزان خواست با هماهنگی کارشناسان، برداشت اصولی و به‌موقع محصول خود را انجام دهند و تعامل میان جهاد کشاورزی، اداره کل غله و کارخانجات آرد را عامل کلیدی موفقیت طرح خرید تضمینی و حمایت از تولید داخلی در استان دانست.

تیموری‌یانسری در پایان با یادآوری جایگاه راهبردی گندم در امنیت غذایی کشور، مازندران را یکی از استان‌های مؤثر در تأمین ذخایر راهبردی خواند و گفت: حمایت بی‌وقفه از کشاورزان، گامی عملی در تحقق اقتصاد مقاومتی، کاهش وابستگی به خارج، احیای روستاها و پایداری اشتغال روستایی است. هر اقدامی که زنجیره تولید از مزرعه تا کارخانه را روان‌تر کند، سرمایه‌گذاری برای رونق پایدار بخش کشاورزی و ماندگاری جمعیت در روستاها محسوب می‌شود.

مازندران ۱۶۰ هزار تن گندم سالانه تولید می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.