تاکید کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بر تداوم جنگ افروزی در لبنان

خبرگزاری تسنیم جمعه 15 خرداد 1405 - 09:16
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با رای ندادن به پیش نویس توافق آتش بس، بر تداوم جنگ افروزی در لبنان تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که کابینه امنیتی این رژیم دیشب به پیش نویس توافق آتش‌بس در لبنان رأی نداده است.

بر اساس این ادعا ، نتانیاهو پس از آنچه اعلام مخالفت دبیرکل حزب‌الله با قطعنامه آتش‌بس خواند، آن را به کابینه ارائه نکرد.

این ادعا در حالی صورت می‌گیرد که حزب الله لبنان برقراری آتش بس را به پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی در سراسر خاک لبنان  و خروج کامل این رژیم از لبنان مشروط کرده است.

یدیعوت آحارانوت در عین حال مدعی شد که نتانیاهو گفت که اکنون هیچ توافقی وجود ندارد و حزب‌الله با آن مخالف است و اگر تغییری ایجاد شود، او پیشنهادی را به رأی خواهد گذاشت.

شیخ نعیم قاسم دبیرکل حزب الله لبنان دیروز هشدار داد:  تا زمانی که مردم جنوب لبنان در امنیت نباشند، صهیونیست‌ها هم در امان نخواهند بود.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: ما تنها متعهد به آتش‌بس فراگیر و خروج کامل ارتش اسرائیل از لبنان هستیم؛ هیچ‌گونه جداسازی میان جنوب و سایر مناطق لبنان را نمی‌پذیریم و هیچ حقی برای «آزادی عمل» در کشتار را به دشمن نمی‌دهیم.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: تا زمانی که روستاهای ما ناامن باشد و هدف بمباران قرار گیرد، شهرک‌های صهیونیستی نیز ناامن باقی خواهند ماند و آنها خشم و صلابت ما را خواهند دید.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.