بقائی: کشتار کودکان بی‌گناه، تعرض به وجدان انسانی است

خبرگزاری تسنیم جمعه 15 خرداد 1405 - 09:30
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت کشتار کودکان بی‌گناه تعرض به وجدان انسانی است.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، به مناسبت روز جهانی کودکان بی‌گناه قربانی تجاوز، با انتشار عکسی از سیده محیا صدیقی صابر، دختر خردسال شهید سید محمدرضا صدیقی صابر که در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منزلش در آستانه اشرفیه در تیرماه 1404 به شهادت رسید، در شبکه ایکس نوشت:

چهارم ژوئن، روز جهانی کودکان بی‌گناه قربانی تجاوز، روزی است که وجدان بشری باید از خود بپرسد که بای ذنب قتلت؟ به کدامین گناه کودکان معصوم کشته می‌شوند؟

امروز یاد کودکانی را گرامی می‌داریم که قرار بود رویا داشته باشند، شاد باشند، درس بخوانند و آینده را بسازند، اما پیش از آنکه حتی زندگی را بشناسند، قربانی جنایات جنگی، اشغال، آپارتاید و بمباران شدند.

از غزه و کرانه باختری و بیروت تا میناب و لامرد و تهران و بسیاری نقاط دیگر در ایران و منطقه که کودکی زیر بمب‌ها و موشک‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی جان داده‌اند، حقیقت یکسان است: هیچ هدف نظامی، هیچ مصلحت سیاسی و هیچ توجیه امنیتی نمی‌تواند کشتار کودکان را توجیه کند.

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.