دیدار وزرای کشور ایران و پاکستان در بیشکک

ایرنا جمعه 15 خرداد 1405 - 09:31
اسلام‌آباد - ایرنا - وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حاشیه اجلاس وزرای کشور عضو سازمان همکاری‌ شانگهای در شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان دیدار کردند.

به گزارش پنجشنبه شب خبرنگار ایرنا، روابط عمومی وزارت کشور پاکستان دقایقی پیش با انتشار تصویری اعلام کرد که سید محسن نقوی با اسکندر مؤمنی همتای ایرانی خود در شهر بیشکک دیدار کرد.

این دیدار در حاشیه اجلاس وزرای کشور عضو سازمان همکاری‌ شانگهای صورت گرفت که به میزبانی دولت قرقیزستان برگزار می شود.


سناتور سید محسن رضا نقوی وزیر کشور پاکستان اول خرداد جاری نیز به همراه فرمانده ارتش این کشور به ایران سفر کرده بود.

00:00
00:00
Download

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.