یک شهید و ۱۶ زخمی در حمله ارتش رژیم اسرائیل به جنوب غزه

ایرنا جمعه 15 خرداد 1405 - 09:58
تهران - ایرنا - در ادامه نقض‌های پی‌درپی توافق آتش‌بس در نوار غزه، بامداد امروز (جمعه) یک دختر فلسطینی شهید و ۱۶ غیرنظامی دیگر زخمی شدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، یک منبع پزشکی در مجتمع پزشکی ناصر در غزه اعلام کرد که در پی بمباران چادرهای آوارگان در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه توسط بالگردهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی، پیکر یک شهید و ۱۶ مجروح به این بیمارستان منتقل شد.

بر اساس این گزارش، «بشری هانی حسن البراهمه» دختر ۱۸ ساله، بر اثر حمله‌ای که چادرهای آوارگان در این منطقه را هدف قرار داد، به شهادت رسید.

در مرکز نوار غزه نیز توپخانه رژیم اشغالگر اسرائیل مناطق شمال شرقی اردوگاه آوارگان البریج را گلوله‌باران کرد. این حمله همزمان با شلیک منور در آسمان منطقه صورت گرفت.

همچنین خودروهای نظامی اشغالگران به سوی مناطق شرقی شهر غزه تیراندازی کردند.

روز گذشته نیز در نتیجه ۱۷ مورد نقض توافق آتش‌بس در نوار غزه از سوی رژیم اشغالگر، ۱۲ فلسطینی شهید و ۲۵ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخت اما به اهداف خود یعنی نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از راه جنگ نرسید و مجبور به توافق آتش بس با این جنبش شد.

رژیم صهیونیستی از زمان برقراری آتش بس، از اجرای بخشی از مفاد آن سرباز زده و به تجاوزگری خود علیه نوار غزه ادامه داده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.