تداوم نقض آتش‌بس در لبنان؛ هشدار تخلیه سه شهرک در صیدا و النبطیه

خبرگزاری مهر جمعه 15 خرداد 1405 - 10:08
رژیم صهیونیستی علاوه بر حملات هوایی و پهپادی به چند شهرک در جنوب لبنان که منجر به شهادت و زخمی شدن چند غیرنظامی شد، برای ساکنان سه شهرک در شهرهای صیدا و النبطیه هشدار تخلیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نقض آتش بس و اقدامات تجاوزکارانه و اشغالگرانه خود، برای ساکنان روستاهای عرنایا، عنقون و کفرفیلا در شهرهای صیدا و النبطیه در جنوب لبنان هشدار تخلیه صادر کرد.

رژیم صهیونیستی در تازه ترین موارد نقض آتش بس در جنوب لبنان، شهرک مجدل زون شهر صور را هدف حمله هوایی قرار داد.

خبرنگار المنار هم اعلام کرد که ارتش اشغالگر از بامداد امروز شهرک های زبدین، النبطیة، حبوش، حاروف و عبّا در جنوب لبنان را هدف حملات پهپادی قرار داد و اطراف شهرک شوکین را بمباران کرد که طی آن شماری شهید یا زخمی شدند.

شهرک های النبطیة الفوقا و میفدون هم هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

خبرگزاری ملی لبنان نیز اعلام کرد که در حمله هوایی رژیم اشغالگر به اطراف پاسگاه شهرک الدویر در جنوب لبنان، یک تن شهید و یک نفر هم زخمی شد.

رژیم صهیونیستی یک موتورسیکلت را هم در شهرک «حاروف» النبطیه در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.