قربانی: یک تیم زیر یک پرچم هستیم/ برای شادی مردم بازی می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم جمعه 15 خرداد 1405 - 10:44
محمد قربانی می‌گوید که تیم ملی فوتبال ایران به معنای واقعی کلمه یک تیم بوده و آماده حضور در جام جهانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد قربانی که قرار است در جام جهانی 2026 اولین حضور خود در این رویداد معتبر را تجربه کند، درباره دشواری‌هایی که تیم ملی در راه آماده‌سازی خود برای حضور در این تورنمنت به خاطر جنگ تحمیلی اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران داشته، گفت: درست است که در حال حاضر با شرایط خاصی روبرو هستیم، اما ما بازیکن هستیم و باید بازی و تمرین کنیم و خودمان را برای مسابقاتی که پیش‌رو داریم، آماده نگه داریم.

وی یادآور شد: از طرف دیگر، می‌دانیم که مردم ایران در طول جنگ سختی‌های زیادی را پشت‌سر گذاشته‌اند و به خاطر آنها می‌رویم تا بهترین نتایج را برای شاد کردن‌شان به دست آوریم.

ایران که در گروه G جام جهانی 2026 قرار دارد، 26 خرداد در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها در شهر لس‌آنجلس با نیوزیلند دیدار می‌کند، سپس 31 خرداد دوباره در همین شهر به مصاف بلژیک می‌رود و در نهایت در آخرین بازی خود در مرحله گروهی 6 تیر در سیاتل با مصر روبرو می‌شود.

هافبک دفاعی تیم ملی خاطرنشان کرد: بهترین پیامی که اکنون می‌توانم بدهم این است که تیم ملی ایران نشان می‌دهد که معنای واقعی تیم بودن چیست. نشان می‌دهیم که یک تیم زیر یک پرچم هستیم که می‌توانیم شادی را برای کل کشورمان به ارمغان بیاوریم و قدرت بازیکنان و مردم ایران را به جهانیان نشان دهیم.

انتهای پیام/

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.