طرح ریلی سبزوار در دولت چهارهم شتاب گرفته است

خبرگزاری تسنیم جمعه 15 خرداد 1405 - 11:09
فرماندار سبزوار گفت:پس از سال‌ها وقفه تکمیل طرح ریلی سبزوار-خوشاب به عنوان پیشران‌ توسعه در دولت شتاب گرفت

حامد قربانی،معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از سبزوار، اظهارکرد: اتصال سبزوار به شبکه ریلی خواسته چند دهه ای مردم این منطقه بوده که عملیات اجرایی آن از دهه هشتاد شکل گرفت اما  روند اجرای این پروژه زیرساختی به دلیل نبود اعتبارات لازم سالها راکد مانده بود که با پیگیری های مستمر از ابتدای دولت چهاردهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: پس از سالها وقفه هم اینک روند تکمیل ساختمان نیمه‌تمام و محوطه‌سازی ایستگاه پس از طی روند قانونی تعیین پیمانکار کار با جدیت در حال اجراست.

قربانی تصریح کرد: همچنین مسیر خط ریلی سبزوار - خوشاب به طول 48 کیلومتر نیز‌ با اجرای ابنیه فنی و مباحث تملیکی به مرحله ریل گذاری رسیده است و برابر پیگیری های بعمل آمده ان شاءالله در ادامه با توسعه این کریدور با اتصال آن به شهرستان کاشمر به راه آهن سراسری  خط جنوب متصل می شود.

انتهای پیام/282

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.