درحالیکه منابع آگاه رویترز امروز صبح گفته بودند صادرات نفت یکی از بنادر عمان متوقف شده اما عمانیها میگویند، فعالیت این بندر به صورت عادی در جریان است.
به گزارش فارس؛ شرکت توسعه نفت عمان میگوید، بارگیری نفت در بندر «الفحل» عمان به روال عادی در جریان است.
ساعات اولیه صبح به وقت تهران، رویترز به نقل از منابع آگاه نوشته بود که بارگیری نفت پایانه صادراتی «الفحل» به دلیل انفجار متوقف شده است.
منابع آگاه رویترز میگویند که این انفجار به خاطر حمله پهپادی و در نزدیکی اسکلههای تکشناور یک و دو بوده است اما خبرگزاری عمان لحظاتی پیش اعلام کرد که عملیات در بندر «الفحل» به صورت عادی در جریان است.عمان روزانه ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار بشکه نفت از این بندر صادر میکند.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.