امام جمعه رشت: هدف آمریکا جداسازی حشدالشعبی و حزب الله لبنان از ایران است

ایرنا جمعه 15 خرداد 1405 - 13:20
رشت- ایرنا- امام جمعه رشت گفت: آمریکا پس از شکست از ایران، مترصد جداسازی رابطه حشدالشعبی و حزب‌الله لبنان از ایران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: وزیر جنگ آمریکا نیز به تازگی مصاحبه کرده و اقرار به شکست در مقابل ایران و اعتراف کرد که موشک های آنان تمام نشده و معلوم نیست ایران چقدر موشک دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: وزیر جنگ آمریکا همچنین عنوان کرد که مسبب حمله ایران به کشورهای منطقه، خود همان کشورها هستند و از سوی دیگر تلاش دارند تا حشدالشعبی و حزب الله لبنان را خلع سلاح کنند.

امام جمعه رشت ادامه داد: الان ما در سه عرصه تحریم و محاصره دریایی، تنگه هرمز و لبنان در جنگیم اما حزب الله در خط مقدم جنگ با صهیونیست ها است و گرچه ما مرز زمینی با لبنان نداریم اما از طریق مختلف می توانیم به آنان کمک کنیم.

آیت‌الله فلاحتی اضافه کرد: از سوی دیگر به‌هیچ وجه لبنان، غزه نمی‌شود چون حدود ۶۵ درصد از مردم لبنان ولایتمدار هستند و همچنین به حزب الله وفادارند و به طور حتم صهیونیست ها در این جبهه هم شکست خواهند خورد.

وی بیان کرد: در جنگ محاصره دریایی گرچه این محاصره در واردات و صادرات ما تاثیرگذار است اما از طریق دریای خزر می توانیم با ۱۵ کشور ارتباط داشته باشیم و باید از این‌مزیت به شکل خوبی بهره ببریم تا واردات و صادرات ما با مشکل مواجه نشود.

امام جمعه رشت اظهار کرد: همچنین دولتمردان نیز در تلاشند که وضعیت کالاهای اساسی را سامان دهند و باید فعالیت آنان به گونه ای باشد که بخش آسیب پذیر جامعه بیش از این آسیب نبیند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.