پایان راه: مدیر لیگ برتر انگلیس کناره‌گیری کرد

ورزش سه جمعه 15 خرداد 1405 - 13:44
تروور بیرش، مدیر لیگ برتر انگلیس، در پایان فصل آینده از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر فوتبال انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که تروور بیرش، مدیرعامل این لیگ، در پایان فصل ۲۷-۲۰۲۶ از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. این مدیر ۶۸ ساله از سال 2021 این سمت را بر عهده داشته و پیش از آن، در سمت‌های اجرایی در چندین باشگاه از جمله تاتنهام هاتسپر، چلسی و لیدز یونایتد فعالیت داشته است.

ریک بری، رییس هیئت مدیره این رقابت‌های، با انتشار بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرد و گفت: «تروور با قاطعیت و تعهد، لیگ برتر را در یک دوره مهم برای این لیگ رهبری کرد. هیئت مدیره از مشارکت او قدردانی می‌کند و کاملاً از رویکرد اتخاذ شده برای اطمینان از یک انتقال منظم مسئولیت‌ها و حفظ ثبات در طول 12 ماه آینده حمایت می‌کند.»

2457550

بیرش بر افزایش تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله پلی‌آف صعود به لیگ برتر از چهار به شش تیم، از فصل آینده، نظارت داشت و همچنین از تصمیم لغو بازی‌های تکراری در جام حذفی انگلیس در سال 2024 انتقاد کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.