امام جمعه آبادان: پاسخ ایران به نقض آتش‌بس کوبنده خواهد بود

ایرنا جمعه 15 خرداد 1405 - 13:44
آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان با اشاره به تکرار نقض آتش‌بس توسط دشمن گفت: پاسخ نیروهای مسلح ایران به هرگونه نقض آتش‌بس، کوبنده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان افزود: آمریکا و صهیونیست‌ها چند کشور را واسطه کردند تا جنگ متوقف شود، اما آنها به هیچ پیمانی تعهد ندارند و بارها شاهد نقض آتش‌بس توسط آنها بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: تنها پاسخ قاطع نیروهای مسلح ما دشمن را تنبیه خواهد کرد، کما اینکه تاکنون چندین بار این پاسخ داده شده است.

خطیب جمعه آبادان بیان کرد: هر بار که شرارتی از سوی دشمن سر بزند باید ۱۰ برابر پاسخ داد، زیرا دشمن فقط زبان زور را می‌فهمد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: هر جا دشمنان شرارت کنند باید انتظار پاسخ کوبنده را داشته باشند؛ ما دست برتر را نسبت به دشمن داریم.

وی با اشاره به نقض آتش‌بس در جبهه مقاومت گفت: مجاهدین لبنان هر روز مورد تعرض و بمباران قرار می‌گیرند و جهان در سکوت فرو رفته است.

وی ادامه داد: بدون شک با برادرانمان در لبنان در این راه هم‌قدم هستیم و باید از آنها دفاع کنیم.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به نقشه دشمن برای ایجاد ناآرامی‌ها در کشور گفت: وقتی دشمن در میدان کم بیاورد، به فریب‌ها روی می‌آورد.

وی افزود: دشمن به دنبال راه انداختن اختلاف در ایران است، اما مردم ایران با بصیرت هستند و گول دشمن را نخواهند خورد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی خواستار نظارت بیشتر بر بازار شد و ادامه داد: دولت‌مردان ما باید مراقب معیشت مردم باشند، تاب‌آوری هم برای ما و هم برای دشمن مهم است و دشمن بر اقتصاد و معیشت مردم برنامه دارد.

خطیب جمعه آبادان افزود: ما در حال جنگ هستیم و دشمن به دنبال توطئه است و خود را آماده می‌کند تا از این راه به کشور ضربه وارد کند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی(ره) گفت: امسال جای خالی رهبر فرزانه در این ایام احساس می‌شد.

خطیب جمعه آبادان بیان کرد: اکنون رهبری داریم که حکیم است و مانند امام انقلاب، خاری بر چشم دشمنان خواهد بود.

وی با گرامیداشت ۱۵ خرداد افزود: جوانان بدانند این انقلاب مفت به دست ما نرسیده و خون‌های زیادی ریخته شده تا انقلاب به اقتدار برسد.

خطیب جمعه آبادان ادامه داد: همواره در فتنه‌ها و جنگ‌ها خون‌های زیادی از ما ریخته شده، اما ما قدردان شهدا هستیم و راه آنان را دنبال خواهیم کرد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.