به گزارش خبرنگار ایرنا، حجتالاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان افزود: آمریکا و صهیونیستها چند کشور را واسطه کردند تا جنگ متوقف شود، اما آنها به هیچ پیمانی تعهد ندارند و بارها شاهد نقض آتشبس توسط آنها بودهایم.
وی اظهار کرد: تنها پاسخ قاطع نیروهای مسلح ما دشمن را تنبیه خواهد کرد، کما اینکه تاکنون چندین بار این پاسخ داده شده است.
خطیب جمعه آبادان بیان کرد: هر بار که شرارتی از سوی دشمن سر بزند باید ۱۰ برابر پاسخ داد، زیرا دشمن فقط زبان زور را میفهمد.
حجتالاسلام غبیشاوی گفت: هر جا دشمنان شرارت کنند باید انتظار پاسخ کوبنده را داشته باشند؛ ما دست برتر را نسبت به دشمن داریم.
وی با اشاره به نقض آتشبس در جبهه مقاومت گفت: مجاهدین لبنان هر روز مورد تعرض و بمباران قرار میگیرند و جهان در سکوت فرو رفته است.
وی ادامه داد: بدون شک با برادرانمان در لبنان در این راه همقدم هستیم و باید از آنها دفاع کنیم.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به نقشه دشمن برای ایجاد ناآرامیها در کشور گفت: وقتی دشمن در میدان کم بیاورد، به فریبها روی میآورد.
وی افزود: دشمن به دنبال راه انداختن اختلاف در ایران است، اما مردم ایران با بصیرت هستند و گول دشمن را نخواهند خورد.
حجتالاسلام غبیشاوی خواستار نظارت بیشتر بر بازار شد و ادامه داد: دولتمردان ما باید مراقب معیشت مردم باشند، تابآوری هم برای ما و هم برای دشمن مهم است و دشمن بر اقتصاد و معیشت مردم برنامه دارد.
خطیب جمعه آبادان افزود: ما در حال جنگ هستیم و دشمن به دنبال توطئه است و خود را آماده میکند تا از این راه به کشور ضربه وارد کند.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی(ره) گفت: امسال جای خالی رهبر فرزانه در این ایام احساس میشد.
خطیب جمعه آبادان بیان کرد: اکنون رهبری داریم که حکیم است و مانند امام انقلاب، خاری بر چشم دشمنان خواهد بود.
وی با گرامیداشت ۱۵ خرداد افزود: جوانان بدانند این انقلاب مفت به دست ما نرسیده و خونهای زیادی ریخته شده تا انقلاب به اقتدار برسد.
خطیب جمعه آبادان ادامه داد: همواره در فتنهها و جنگها خونهای زیادی از ما ریخته شده، اما ما قدردان شهدا هستیم و راه آنان را دنبال خواهیم کرد.












