از عصر موشک‌های نقطه زن به بیانیه‌های نقطه زن رسیده‌ایم

خبرگزاری ایسنا جمعه 15 خرداد 1405 - 13:49
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به بیانیه اخیر قرارگاه خاتم که لرزه به جان دشمن انداخته است گفت: دشمن می‌داند که این بیانیه صرف یک رجز خوانی نیست و پشتوانه اصلی آن نصرت خدا، حضور مردم بصیر و وفادار، رهبر عزیز شجاع، نیروهای مسلح پرقدرت و مسئولین امین و خدوم است

به گزارش ایسنا نماز جمعه امروز (15 خرداد 1405) تهران در حرم امام برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران، با اشاره به بررسی‌های میدانی اخیر گفت: در موقعیت ممتاز فتح مبین هستیم و هیمنه روانی دشمن در هم شکسته  است و از لرزش دلار تا لرزش زانوهای اشغالگران را شاهدیم.

امام امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه قبلاً دشمن وقتی اخم می‌کرد یا ناوی حرکت می‌داد ارزش پول ملی می‌افتاد اما امروز قاعده جدیدی داریم و دیگر نیازی به فشردن کلید موشک نیست و حتی وقتی قلم رزمندگان ما به کار می‌افتد و قرارگاه خاتم یک بیانیه صادر می‌کند، لرزه به جان دشمنان می‌افتد. دشمن به خوبی می‌داند که این بیانیه یک رجز خوانی صرف نیست بلکه پشتوانه اصلی آن نصرت خدا، حضور مردم بصیر و وفادار، رهبر عزیز شجاع، نیروهای مسلح پرقدرت و مسئولین امین و خدوم است و نتیجه آن هم چنین شد که سگ‌های هار خودشان را قلاده کردند و میدانند اگر غلطی مرتکب شود موشک‌های ما نقطه زن دودمانشان را به باد خواهد داد به نحوی که هرگز در تاریخ فراموش نکنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه امروز از عصر موشک‌های نقطه زن به بیانیه‌های نقطه زن رسیده‌ایم، تصریح کرد: امروز به هم تنیدگی قوا از جمله رئیس مجلس وزیر خارجه و قوای مسلح در جریان لبنان به دنیا نشان داد که با یک ابرقدرت مواجه است

ادامه دارد 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.