خرید ۴۰۰۰ تن گندم در مازندران؛ ۱۶ مرکز فعال شد

خبرگزاری مهر جمعه 15 خرداد 1405 - 14:24
ساری- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید تضمینی بیش از چهار هزار تن گندم از کشاورزان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جعفری ظهر جمعه در حاشیه بازدید از مراکز خرید گندم در شرق استان با اشاره به آغاز برداشت گندم از کمتر از یک هفته پیش، گفت: در حال حاضر برداشت در شرق استان سرعت بیشتری گرفته و تیم‌های عملیاتی برای خدمت‌رسانی به کشاورزان در آماده‌باش کامل هستند.

وی مجموع مراکز خرید آماده‌شده در سطح استان را ۳۴ مرکز اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۶ مرکز فعال شده و مابقی متناسب با روند برداشت در سایر مناطق استان کار خود را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل غله مازندران با بیان اینکه تا امروز بیش از چهار هزار تن گندم از کشاورزان خریداری و ثبت شده است، تصریح کرد: با بهبود شرایط جوی در هفته جاری، انتظار می‌رود میزان خرید تضمینی رشد چشمگیری پیدا کند.

جعفری در ادامه با اشاره به واریز ۴۱ همت (هزار میلیارد تومان) بابت گندم خریداری‌شده در سطح کشور به حساب کشاورزان، تأکید کرد: گندم‌کاران مازندرانی اطمینان داشته باشند که بهای محصول تحویلی آن‌ها در کمترین زمان ممکن از طریق بانک کشاورزی پرداخت می‌شود.

وی خطاب به کشاورزان خواستار رعایت توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی، به‌ویژه توجه به درصد رطوبت استاندارد هنگام برداشت شد تا هم کیفیت محصول حفظ شده و هم از کاهش قیمت جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.