ادعای مدیرعامل استقلال خوزستان:/ جوان‌های آبی‌پوش پیشنهاد 20 میلیاردی گرفتند!

ورزش سه جمعه 15 خرداد 1405 - 14:34
مدیرعامل استقلال خوزستان ادعا کرد برای چند بازیکن جوان این تیم پیشنهادهای 10 تا 20 میلیارد تومانی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در لیگ بیست و پنجم با تیمی کاملا جوان وارد مسابقات شد و توانست با وجود مشکلات فراوان مالی نتایج نسبتا مناسبی هم به دست بیاورد. آبی پوشان خوزستانی که یکی از کم هزینه ترین تیم های لیگ برتر بودند، در ترکیب خود از بازیکنان جوان و گمنام فراوانی استفاده کردند که حالا بعضی از آنها اسم و رسم‌دار شده‌اند .

در حالی که هنوز وضعیت ادامه رقابت های لیگ برتر مشخص نیست و نقل و انتقالات فصل جدید هم شروع نشده، بهنام ابوالقاسم‌پور مدیرعامل استقلال خوزستان ادعا کرده که بعضی بازیکنان این تیم با پیشنهادهای مالی خوب مواجه شده‌اند.

مدیرعامل استقلال خوزستان در این خصوص گفته است: «امروز بازیکنانی در تیم ما حضور دارند که قراردادهای چندصد میلیون تومانی دارند، اما باشگاه‌های دیگر حاضرند برای جذب آن‌ها مبالغی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیارد تومان هزینه کنند.»

ابوالقاسم‌پور نامی درباره بازیکنان جوان تیمش که با پیشنهادهای تیم های دیگر روبه‌رو شده‌اند نیاورده و شاید در آینده در این باره روشنگری شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.