امام جمعه گنبدکاووس: خلیج فارس؛ استان سی و دوم ایران است

ایرنا جمعه 15 خرداد 1405 - 14:55
گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به افزایش روز افزون اقتدار و قدرت نظامی کشورمان در برخورد با دشمنان بویژه آمریکا و مورد هدف قرار دادن عرشه یکی از پیشرفته‌ترین ناوهای جنگی این کشور متخاصم در روزهای گذشته و نیز حاکم کردن نظم ایرانی در تنگه هرمز، تصریح کرد: همگان بدانند که خلیج فارس، استان سی و دوم ایران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته در جمع نمازگزاران گنبدی، افزود: امروز ایران با اقتدار مدیریت تنگه هرمز را در اختیار دارد و با این اقدام مشروع، قانونی و به حق خود، یقه دنیا را گرفته است.

وی، انجام این قبیل اقدامات علیه دشمنان (آمریکا) و نمایش قدرت نظامی ایران را به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر شهید انقلاب دانست و اضافه کرد: اینها نمایشی از اقتدار ایران جدید است که علاوه بر پاسخ سریع به تحرکات و اقدامات دشمنان، تهدیدهای کشورمان هم در جاهایی، موثرتر از سلاح‌های ماست.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: در دوران ایران جدید (۱۱ خرداد امسال به بعد) دیگر نه تنها دوران بزن در رو دشمنان تمام شده بلکه اگر دشمنان فقط یک تیر به سمت ایران شلیک کنند یک خشاب (تیر یا فشنگ) پاسخ خواهد دید.

وی همچنین با تاکیدبر ضرورت انتقام خون شهیدان جنگ تحمیلی جدید بویژه خون قائد امت حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای، تصریح کرد: امروز پرچمدار انتقام، رهبر جدید آیت الله سیدمجتبی خامنه‌ای هستند که با پشتیبانی مردم، اقتدار روز افزون نیروهای مسلح و با خروج آمریکا از منطقه خاورمیانه محقق خواهد شد.

امام جمعه گنبدکاووس: خلیج فارس استان سی و دوم ایران است

امام جمعه گنبدکاووس همچنین باتاکید برضرورت مطالعه دقیق بیانیه اخیر رهبر انقلاب و عمل به منویات معظم له از سوی مردم و مسوولان، گفت: دشمنان روی میزان تاب آوری مردم و استفاده از اشتباه احتمالی و محاسباتی مسوولان ما حساب باز کرده است بنابراین باید مراقب این حربه دشمن باشیم.

حجت الاسلام ترابی، تنها راه خنثی سازی توطئه دشمنان را ایستادگی و حفظ وحدت و انسجام ملی دانست و افزود: اقشار مختلف مردم بابصیرت ایران طی حدود ۱۰۰ روز حضور در میدان‌ها و خیابان‌ها، تاب آوری خود را مشخص کردند و مسوولان هم باید از انجام حرکات یا سخنانی که به تاب آوری مردم آسیب وارد کند به شدت پرهیز کنند.

وی بابیان اینکه مردم صاحبان اصلی و منشاء قدرت جمهوری اسلامی هستند، اضافه کرد: محور رسیدن به انتقام تحقق شعار «ما می‌توانیم» است که لازمه آن هم ایران قوی‌تر است و دشمنان بدانند که انتقام خون رهبر شهید هرگز از دل ملت ایران خارج نخواهد شد.

حجت الاسلام ترابی در خطبه نخست نمازجمعه این هفته هم با گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی با قیام ۱۵ خرداد خود نظام فکری خویش و آینده نظام سیاسی ایران را و البته با استفاده از ظرفیت مردمی، برپایه چهار مطالبه «کنار گذاشتن حکومت فاسد و استبدادی شاه، قطع وابستگی به بیگانگان و خروج آمریکا از ایران، غده سرطانی دانستن اسرائیل و نابودی این رژیم آدمکش و احیای اسلام ناب محمدی(ص)» بنا نهادند.

وی از زنده ماندن ۲ مطالبه اصلی امام راحل یعنی اخراج کامل آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی خبر داد و افزود: در بیانیه اخیر رهبر انقلاب هم به این ۲ مطالبه اشاره و بر تحقق آن با استفاده از سرمایه ۶۳ ساله رهبری امامین انقلاب و نیز بعثت عمومی مردم تاکید شده است.

شهرستان گنبدکاووس با بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.