شبکه خبری العربیه امروز -جمعه- به نقل از منابعی آگاه ادعا کرد تهران موافقتش با انتقال بخشی از ذخایر اورانیوم خود به یک کشور ثالث را به اسلامآباد اعلام کرده است.
به گزارش پارسینه به نقل از ایلنا، شبکه خبری العربیه امروز -جمعه- به نقل از منابعی آگاه ادعا کرد تهران موافقتش با انتقال بخشی از ذخایر اورانیوم خود به یک کشور ثالث را به اسلامآباد اعلام کرده است.
به ادعای این گزارش، اصلیترین اختلاف باقیمانده در مذاکرات میان تهران و واشنگتن به موضوع آزادسازی داراییهای بلوکهشده ایران مربوط میشود و نحوه و سازوکار آزادسازی این اموال همچنان یکی از شکافهای مهم میان طرفین به شمار میرود.
این ادعا در حالی مطرح میشود که طی روزهای اخیر گزارشهای ضد و نقیضی درباره سرنوشت ذخایر اورانیوم غنیشده ایران منتشر شده است.
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.