شلیک اخطار موشکی - پهپادی نداجا به سمت ناوشکن‌های متجاوز و مزاحم آمریکایی

خبرگزاری میزان جمعه 15 خرداد 1405 - 15:26
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شلیک موشک‌های قدیر و پهپادهای تهاجمی به سمت ناوشکن‌های متجاوز آمریکایی در دریای عمان، موفق شد آن‌ها را مجبور به ترک منطقه کند.
خبرگزاری میزان -

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در ادامه عملیات مقابله با شرارت‌ها و مزاحمت‌های دریایی و ربایش شناور‌های تجاری و نفت‎کش توسط نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا، پس از شلیک‌های اخطارِ موشک قدیر و پهپاد‌های تهاجمی جدید شهید دانای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناوشکن‌های متجاوز DDG_۱۰۳ و DDG_۸۷، دریای عمان را به سمت اقیانوس هند ترک کردند.

براساس این اطلاعیه، به دنبال این عملیات و عملیات‌های روز‌های گذشته، علاوه بر ناوشکن‌های دشمن آمریکایی صهیونی که در قالب ناوگروه جرج دبلیو بوش و مرکز فرماندهی نیروی دریایی تروریستی این کشور به عنوان عامل مزاحمت‌ها و اختلال در تجارت و امنیت دریایی منطقه بودند، ناوبالگرد بر تهاجمی آبخاکیِ تریپولی نیز مجبور به ترک دریای عمان شده است.

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مرکز فرماندهی و کنترل عملیات نیروی دریایی ارتش ضمن تاکید بر لزوم دست برداشتن دشمن آمریکایی صهیونی از دزدی و شرارت دریایی، تاکید کرد: با وجود گسترش و دور شدن ناو‌های دشمن از تیررس موشک‌های استفاده شده، در صورت نیاز، موشک‌های این نیرو با برد بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.