تاکید وزیران صمت ایران و ازبکستان بر افزایش مبادلات تجاری

ایرنا جمعه 15 خرداد 1405 - 15:29
تهران- ایرنا- وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در حاشیه اجلاس وزیران صنعت سازمان همکاری شانگهای با وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از وزارت صمت، سیدمحمد اتابک امروز در حاشیه اجلاس وزیران صنعت سازمان همکاری شانگهای، با «لیذ قدرت‌اف» وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست طرفین بر افزایش میزان مبادلات تجاری و اقتصادی با تسهیل فرایندهای گمرکی و عملیاتی‌سازی توافقات موجود بین تهران و تاشکند تاکید کردند.

تقویت فرایندهای بازرگانی و گمرکی، همکاری‌های معدنی و صنایع معدنی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان با توجه به توانمندی‌های ایران و ازبکستان از مسائل محوری این دیدار بود.

همچنین دو طرف در این نشست بر گسترش همکاری‌های صنعتی و تجاری در چهارچوب سازمان همکاری شانگهای تاکید کردند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.