ناوشکن‌های آمریکا با شلیک اخطار ارتش، دریای عمان را به سمت اقیانوس هند ترک کردند

ایرنا جمعه 15 خرداد 1405 - 15:33
تهران- ایرنا- ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد در پی شلیک‌های اخطار موشک کروز قدیر و پهپادهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناوشکن‌هایی از ناوگروه جرج دبلیو بوش که از مراکز فرماندهی تروریسم و مزاحمت دریایی آمریکا، محسوب می‌شوند، دریای عمان را به سمت اقیانوس هند ترک کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز جمعه (۱۵ خردادماه ۱۴۰۵) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه عملیات مقابله با شرارت‌ها و مزاحمت‌های دریایی و ربایش شناورهای تجاری و نفت‌کش توسط نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا، پس از شلیک‌های اخطارِ موشک قدیر و پهپادهای تهاجمی جدید شهید دانای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناوشکن‌های متجاوز DDG_۱۰۳ و DDG_۸، دریای عمان را به سمت اقیانوس هند ترک کردند.

به دنبال این عملیات و عملیات‌های روزهای گذشته، علاوه بر ناوشکن‌های دشمن آمریکایی صهیونی که در قالب ناوگروه جرج دبلیو بوش و مرکز فرماندهی نیروی دریایی تروریستی این کشور به عنوان عامل مزاحمت‌ها و اختلال در تجارت و امنیت دریایی منطقه بودند، ناوبالگرد بر تهاجمی آبخاکیِ تریپولی نیز مجبور به ترک دریای عمان شده است.

مرکز فرماندهی و کنترل عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر لزوم دست برداشتن دشمن آمریکایی صهیونی از دزدی و شرارت دریایی، در این اطلاعیه خاطرنشان کرد: با وجود گسترش و دور شدن ناوهای دشمن از تیررس موشک‌های استفاده شده، در صورت نیاز، موشک‌های این نیرو با بُرد بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.