خروج ناوشکن‌های آمریکایی از دریای عمان پس از اخطار موشکی ارتش

خبرگزاری تسنیم جمعه 15 خرداد 1405 - 15:42
نیروی دریایی ارتش از شلیک اخطار به ناوهای نیروی دریایی آمریکا در دریای عمان خبر داد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ در ادامه عملیات مقابله با شرارت‌ها و مزاحمت‌های دریایی و ربایش شناورهای تجاری و نفت‌کش توسط نیروی دریایی ارتش تروریستی آمریکا، پس از شلیک های اخطارِ موشک قدیر و پهپادهای تهاجمی جدید «شهید دانای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران»، ناوشکن‌های متجاوز DDG_103 و DDG_87، دریای عمان را به سمت اقیانوس هند ترک کردند.

به دنبال این عملیات و عملیات‌های روزهای گذشته، علاوه بر ناوشکن‌های دشمن آمریکایی - صهیونی که در قالب ناوگروه جرج دبلیو بوش و مرکز فرماندهی نیروی دریایی تروریستی این کشور به عنوان عامل مزاحمت‌ها و اختلال در تجارت و امنیت دریایی منطقه بودند، ناوبالگرد بر تهاجمی آبخاکیِ تریپولی نیز مجبور به ترک دریای عمان شده است.

مرکز فرماندهی و کنترل عملیات نیروی دریایی ارتش ضمن تاکید بر لزوم دست برداشتن دشمن آمریکایی - صهیونی از دزدی و شرارت دریایی، اعلام کرد: با وجود گسترش و دور شدن ناوهای دشمن از تیررس موشک‌های استفاده شده، در صورت نیاز، موشک‌های این نیرو با برد بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.