سید محمد خاتمی پیام تسلیت داد + متن

خبرآنلاین جمعه 15 خرداد 1405 - 18:20
خاتمی با صدور پیامی آیت‌الله العظمی فیاض را مرجعی روشن‌بین و زمان‌شناس خواند و درگذشت او را خسارت دانست.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله العظمی فیاض را تسلیت گفت.

به نوشته جماران، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم عالیقدر و مرجع بزرگوار حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ محمد اسحاق فیاض رضوان الله علیه را به پیشگاه حضرت ولی‌الله الاعظم، حوزه‌های علمیه و انبوه ارادتمندان آن بزرگ تسلیت عرض می‌کنم.

درگذشت این مرجع روشن‌بین و زمان‌شناس خسارتی است بزرگ برای جامعه اسلامی و تشیع و حوزه‌های علمی که امید است خداوند منان با عنایت ویژه خود آن را جبران فرماید.

برای روان پاک آن بزرگوار از حضرت احدیت علو درجات و برای بازماندگان و ارادتمندان ایشان سلامتی و اجر مسألت می‌کنم.

سید محمد خاتمی

۱۴۰۵/۳/۱۵

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.