پروازهای فرودگاه رامسر از سر گرفته شد ‌

ایرنا جمعه 15 خرداد 1405 - 18:42
رامسر-ایرنا- پروازهای فرودگاه رامسر پس از چهار ماه با پروازهای اصفهان به رامسر؛ در مسیر رفت و برگشت امروز انجام شد.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه رامسر امروز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، از برقراری پروازهای اصفهان به رامسر در مسیر رفت و برگشت با هواپیمای ATR 76 شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در این زیرساخت حمل‌ونقل هوایی خبر داد.

جواد شفیعی در توضیح بیشتر افزود: پرواز شماره IRA3423 ساعت ۱۲:۱۵ در رامسر فرود می‌آید و سپس به شماره IRA3422 و ساعت ۱۲:۵۵ این فرودگاه را به مقصد اصفهان ترک می‌کند.

این مقام مسوول در ادامه خاطرنشان کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این پروازها دو روز در هفته و روزهای سه‌شنبه‌ و جمعه‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا؛ پیش از این، آخرین فعالیت‌های پروازی در این فرودگاه به مقصد مشهد در آبان ماه سال ۱۴۰۴ انجام شده بود. اکنون قرار است با فعال شدن مسیر اصفهان و دیگر پروازها که برنامه‌ریزی برای انجام آن در جریان است، رونق پروازها به عروس شهرهای ایران بازگردد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.