زخمی شدن نظامیان اسرائیلی در حمله پهپادی حزب‌الله

مشرق نیوز جمعه 15 خرداد 1405 - 19:14
نیروهای حزب الله در ادامه دفاع در برابر حملات رژیم صهیونیستی، حملاتی را به مواضع صهیونیستها در جنوب لبنان انجام دادند.

به گزارش مشرق، حزب الله ظهر امروز محل تجمع تجهیزات نظامی و سربازان اسرائیلی را در اطراف قلعه تاریخی الشقیف با شلیک موشک هدف قرار داد.

مقاومت لبنان همچنین یک گروه از نظامیان صهیونیست را که در یک ساختمان در قلعه الشقیف پناه گرفته بودند، هدف حملات پهپادی قرار داد.

حزب الله با اشاره به اینکه در این عملیات، چند نظامی صهیونیست زخمی شدند، خبر داد که در همین منطقه، یک تانک مرکاوا را هم منهدم کرد.

رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند یک پهپاد انتحاری متعلق به حزب‌الله در میان یک گروه از نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان منفجر شده که باعث تلفاتی در میان آنان شده است، ولی آمار دقیقی از این تلفات ارائه نکرد.

حمله بعدی حزب الله هم به محل تجمع نظامیان اسرائیلی در ارتفاعات «العویضه» بود. این حمله با دو پهپاد انتحاری صورت گرفت.

حمله رژیم صهیونیستی به یک آمبولانس در جنوب لبنان

منابع خبری گزارش دادند صهیونیستها یک آمبولانس را در شهرک «زبدین» در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این آمبولانس حامل نان و کمکهای انسانی برای ساکنان این شهرک بوده است.

هنوز جزئیات بیشتری درباره تلفات این حمله منتشر نشده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.