هیات حماس برای مذاکرات آتش‌بس وارد قاهره شد

خبرگزاری ایسنا جمعه 15 خرداد 1405 - 19:31
هیات بلندپایه رهبری جنبش حماس، به ریاست خلیل الحیه رئیس این جنبش در نوار غزه، عصر امروز جمعه وارد قاهره، پایتخت مصر شد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در بیانیه‌ای اعلام کرد هیات بلندپایه رهبری جنبش حماس، به ریاست دکتر خلیل الحیه، رئیس این جنبش در نوار غزه، عصر امروز جمعه وارد قاهره، پایتخت مصر شد. قرار است دور جدیدی از مذاکرات برای چندین روز از فردا (شنبه) آغاز شود.

بنا به اعلام جنبش حماس،‌ این هیات که متشکل از زاهر جبارین، مسئول جنبش در کرانه باختری و اعضای دفتر سیاسی، حسام بدران و دکتر غازی حمد است، با مقامات مصری و برادران میانجی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

هدف از این دیدارها، تکمیل اجرای مرحله اول توافق آتش‌بس، توقف تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و یافتن سازوکارهای مناسب برای ورود به مرحله دوم توافق است.

علاوه بر این، هیات حماس قرار است با گروه‌ها و جناح‌های فلسطینی نیز ملاقات کند. این دیدارها با هدف ارائه یک موضع ملی یکپارچه در خصوص مسائل مختلف و توافق بر سر راه‌های مقابله با چالش‌هایی که ملت فلسطین با آن روبروست، انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.