معاون رئیس جمهور: توسعه باید از روستاها آغاز شود

خبرگزاری مهر جمعه 15 خرداد 1405 - 19:31
مشهد- معاون توسعه روستایی رئیس جمهور با بیان اینکه نگاه غلط به توسعه وجود دارد، گفت: توسعه نه از تهران و مراکز استانها بلکه از روستاها باید آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،عبدالکریم حسین زاده در روستای «دزق» بخش سرولایت شهرستان نیشابور اظهار کرد: خیام، عطار و مشاهیر متعدد نیشابور ظرفیت های عظیمی است، در حالی که وجود یکی از این شخصیت‌ها در یک کشور می تواند اسباب توسعه باشد. توسعه فقط با پول فراهم نمی شود.

معاون توسعه روستایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مکاتبات و مشکلات حوزه روستایی نیشابور را بررسی و پیگیری می کنیم افزود: لحظه ای از خدمت نباید غافل شویم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.