عصبانیت یک نماینده از وصل شدن اینترنت؛ اگر مجلس باز بود دستور پزشکیان ابلاغ نمی‌شد!

خبرآنلاین جمعه 15 خرداد 1405 - 19:40
نماینده نزدیک به جبهه پایداری از ابلاغ دستور رئیس جمهور توسط وزیر ارتباطات برای بازگشایی اینترنت بین الملل انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد راستینه، نماینده شهر کُرد گفت: ۹۰ روز است که صحن مجلس تعطیل است، جلسات وبیناری جای صحن مجلس را نمی‌گیرد.

او در گفت‌وگویی خبری در صداوسیما افزود: چرا صحن مجلس بسته است؟ به ما می‌گویند به خاطر نگرانی‌های اطلاعاتی و امنیتی است. وقتی مجلس بسته است، ابزارهای نظارتی من نماینده چه چیزی است؟

راستینه عنوان کرد: اگر صحن مجلس باز بود، وزیر ارتباطات به خودش اجازه می‌داد حکم رئیس جمهور را که خلاف قانون بوده است و دیوان عدالت آن را ابطال کرده، به راحتی ابلاغ کند؟ من به عنوان یک نماینده حتما وی را استیضاح می‌کردم.

او اظهار کرد: مجلس تعطیل نیست، اما وزیر ارتباطات خلاف قانون عمل کرده، چون صحن مجلس بسته است.

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.