این عملیات با هماهنگی کامل و توسط تیمهای مجرب خنثیسازی صورت میپذیرد و جای هیچ نگرانی برای مردم و ساکنان منطقه وجود ندارد.
فرماندار بوشهر گفت: عملیات خنثیسازی مهمات عملنکرده حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی، فردا (شنبه ۱۶ خرداد) از ساعت ۹ تا ۱۲ در پایگاه هوایی بوشهر انجام میشود و انفجارها کنترلشده و بیخطر است.
به گزارش ایسنا؛ محمد مظفری جمعه ۱۵ خرداد در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به ضرورت پاکسازی و تأمین ایمنی محیط پایگاه هوایی بوشهر، عملیات تخصصی خنثیسازی و انهدام تعدادی از مهمات عملنکرده ناشی از حملات جنایتکارانه رژیم آمریکا و صهیونیستی، در روز شنبه ۱۶ خرداد از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ ظهر انجام میشود.
وی با اشاره به کنترلشدن فرآیند انفجارها افزود: این عملیات با هماهنگی کامل و توسط تیمهای مجرب خنثیسازی صورت میپذیرد و جای هیچ نگرانی برای مردم و ساکنان منطقه وجود ندارد.
فرماندار بوشهر در پایان تصریح کرد: انفجارهای شنیدهشده در این بازه زمانی، کاملاً برنامهریزیشده و در چارچوب ایمنی انجام خواهد شد.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.