سانحه رانندگی در جاده‌های استان سمنان؛ ۱۸ نفر راهی مراکز درمانی شدند

خبرگزاری مهر جمعه 15 خرداد 1405 - 20:18
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار فقره سانحه رانندگی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: متأسفانه این حوادث ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع چهار سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد و بیان کرد: در مجموع این حوادث مصدومیت ۱۸ نفر را رقم زده است.

وی از تصادف سوزوکی و هایما کیلومتر ۱۵ محور فولاد محله- کیاسر به عنوان بیشترین تعداد مصدوم یاد کرد و ادامه داد: ۱۰ نفر در این حادثه مجروح شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه سه حادثه دیگر از نوع واژگونی خودرو بودند، توضیح داد: این حوادث مصدومیت هشت نفر را در پی داشته است.

درخشان توضیح داد: واژگونی سمند کیلومتر ۶۳‌ محور میامی به سبزوار و واژگونی سمند کیلومتر ۴۷ محور آرادان به سرخه هر کدام سه مصدوم را راهی مراکز درمانی کرده است.

وی افزود: به دو مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ محور ایوانکی به شریف آباد امداد رسانی لازم انجام گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.