خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده دشمن در پایگاه هوایی بوشهر انجام می شود

خبرگزاری مهر جمعه 15 خرداد 1405 - 20:46
بوشهر- فرماندار بوشهر گفت: انفجار روز شنبه شانزدهم خردادماه کنترل شده و با هماهنگی انجام می‌شود و جای نگرانی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری عصر جمعه در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات تخصصی خنثی‌سازی و انهدام تعدادی از مهمات عمل‌نکرده متعلق به حملات جنایتکارانه آمریکای صهیونی، در تاریخ شانزدهم خردادماه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ خبر داد و تأکید کرد انفجارها در این بازه زمانی کنترل‌شده بوده و جای نگرانی نیست.

فرماندار شهرستان بوشهر ادامه داد: با عنایت به ضرورت پاک‌سازی و تأمین ایمنی محیط پایگاه هوایی بوشهر، عملیات تخصصی خنثی‌سازی و انهدام تعدادی از مهمات عمل‌نکرده متعلق به حملات جنایتکارانه آمریکایی صهیونی در دستور کار تیم‌های خنثی‌سازی قرار گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.