درگذشت این مرجع روشنبین و زمانشناس خسارتی است بزرگ برای جامعه اسلامی و تشیع و حوزههای علمی که امید است خداوند منان با عنایت ویژه خود آن را جبران فرماید.
سید محمد خاتمی با صدور پیامی درگذشت آیتالله العظمی فیاض را به پیشگاه حضرت ولیالله الاعظم، حوزههای علمیه و انبوه ارادتمندان آن بزرگ تسلیت گفت.
به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
رحلت عالم عالیقدر و مرجع بزرگوار حضرت آیتالله العظمی حاج شیخ محمد اسحاق فیاض رضوان الله علیه را به پیشگاه حضرت ولیالله الاعظم، حوزههای علمیه و انبوه ارادتمندان آن بزرگ تسلیت عرض میکنم.
درگذشت این مرجع روشنبین و زمانشناس خسارتی است بزرگ برای جامعه اسلامی و تشیع و حوزههای علمی که امید است خداوند منان با عنایت ویژه خود آن را جبران فرماید.
برای روان پاک آن بزرگوار از حضرت احدیت علو درجات و برای بازماندگان و ارادتمندان ایشان سلامتی و اجر مسألت میکنم.
سید محمد خاتمی
1405/3/15
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.