اقدام خصمانه آمریکا علیه ایران در آستانه نشست شورای حکام

خبرگزاری مهر جمعه 15 خرداد 1405 - 21:16
منابع دیپلماتیک از تلاش های خصمانه آمریکا علیه ایران در آستانه نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیپلمات ها در گفتگو با رویترز اعلام کردند آمریکا قبل از نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش نویس یک قطعنامه علیه ایران را تهیه می کند.

آنها اضافه کردند که این نشست هفته آتی برگزار خواهد شد. جزئیات پیش نویس قطعنامه مذکور نامشخص است.

این اقدام خصمانه آمریکا علیه ایران در بحبوحه مذاکرات بر سر تمدید آتش بس و توافق میان آنها صورت می گیرد.

ساعتی قبل نیز وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه ایران خبر داده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.