نجات کوهنورد ملکانی در قله جام سهند

ایرنا جمعه 15 خرداد 1405 - 21:23
مراغه-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان مراغه از نجات یک کوهنورد ملکانی در ارتفاعات کوه سهند و نزدیکی قله جام خبر داد.

هادی فاتحی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه حادثه سقوط این کوهنورد ۵۱ ساله ملکانی ساعات ظهر اتفاق افتاد، افزود: تیم امداد و نجات هلال احمر مراغه بلافاصله با تماس فرد مصدوم عازم منطقه شده و او را نجات داده و تحویل مراکز درمانی دادند.

وی اظهار کرد:‌ عملیات امداد و نجات این کوهنورد مدت چهار ساعت به طول انجامید و پس از یافتن فرد مصدوم و اقدامات اولیه، تحویل همکاران اورژانس و فوریت های پزشکی داده شد.

فاتحی ادامه داد: فرد مزبور پس از نجات در محل روستای «کرده‌ ده» تحویل آمبولانس جمعیت هلال احمر مراغه شد.

وی اضافه کرد: دلیل تماس فرد حادثه دیده، احساس درد در قفسه سینه و تنگی نفس بوده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.