کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های بندرلنگه

خبرگزاری مهر جمعه 15 خرداد 1405 - 22:22
بندرلنگه - فرمانده پایگاه دریابانی بندرلنگه از کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در آب‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بهروز آکفوره اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر انتقال سوخت قاچاق در آب‌های شهرستان، مرزبانان دریابانی با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: قاچاقچیان با مشاهده حضور مأموران برای فرار از دست قانون طناب متصل به محفظه شناور موسوم به «مشک ماری» را قطع کرده و از محل متواری شدند.

آکفوره عنوان کرد: مأموران در این عملیات موفق شدند یک محفظه شناور حاوی ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و ضبط کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرلنگه خاطرنشان کرد: ارزش سوخت کشف‌شده بر اساس نظر کارشناسان حدود ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده است، شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.